شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهارباغ گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از دامن زدن به شایعات در زمینه بنزین و گرفتار شدن در جنگ روانی دشمن پرهیز کرده و وارد دام بدخواهان ملت ایران نشوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهار باغ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره مزمت عیب جویی و غیبت اظهار داشت: «عیب جویی» و «غیبت» از گناهان کبیره است، زیرا آبرو و حیثیت افرادِ با ایمان را بر باد می‌دهد، همان سرمایه‌ای که هم وزن خون انسان و احیاناً از آن بالاتر است.

وی افزود: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از دامن زدن به شایعات در زمینه بنزین و گرفتار شدن در جنگ روانی دشمن پرهیز کرده و وارد دام بدخواهان ملت ایران نشوند.

حجت الاسلام محمدی، به اهمیت و لزوم توجه به مساجد اشاره کرد و گفت: مساجد در گام اول انقلاب اسلامی، پیشران حرکت‌های انقلابی در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند که اقدام نماینده ولی فقیه در استان البرز در تشکیل امور مساجد استان، در عرصه ساماندهی مساجد گامی بسیار موثر بوده است.

امام جمعه چهار باغ، به برخی از اقدامات آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: حال که آمریکا سیلی‌های پی‌درپی ومحکم از ایران خورده، تلاش می‌کند با تکرار حادثه سال گذشته شاهچراغ، اقتدار امنیتی کشور را هدف گرفته و شیرینی دستاوردهای اخیر را به کام ملت تلخ کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهار باغ تصریح کرد: توافق اخیری که میان تهران و واشنگتن برای مبادله زندانیان و آزادسازی اموال بلوکه شده ایران انجام شد، به‌ قدری برای کاخ سفید حقارت‌ بار بود که برخی رسانه‌ها از تعظیم بایدن در برابر رهبر معظم انقلاب یاد کردند.

وی با تقدیر از فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ، اظهار کرد: از سرعت عمل فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ در شناسایی و بازداشت فرد هتاک به مقدسات تشکر می‌کنم و انتظار می‌رود دستگاه قضا نیز بر اساس قانون، اشد مجازات را بر چنین اشخاصی در نظر بگیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha