شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به گرانی‌ها و تورم در کشور، گفت: انتظار می‌رود دولت با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند، گرانی و تورم را در کشور کنترل نموده و بار سنگین فشار زندگی بر دوش مردم را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر، نمازجمعه را قرارگاه و مساجد را سنگر برشمرد و اظهار داشت: این پایگاه‌های دینی با مشارکت و حضور مردم در برنامه‌های عبادی و سیاسی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده و بر عظمت روز افزون نظام و انقلاب افزوده‌اند.

وی با محکومیت حمله اخیر تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تفرقه افکنی و اختلاف در جامعه است، اظهار کرد: دشمن کلید خرابکاری را زده و قصد التهاب آفرینی در جامعه را دارد، اما ملت بصیر و ولایی ایران اسلامی در مقابل این فتنه‌ها و نیرنگ‌ها هوشیار هستند.

امام جمعه خرم آباد، به کودتای ننگین ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: این کودتا باید برای همگان درس عبرت باشد و بدانند که این کودتا توسط آمریکا، همراهی حامیان غربی و عوامل داخلی رقم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، افزود: دوری دولت مصدق از مردم و روحانیت، از دست دادن سرمایه اجتماعی، مماشات با عوامل نفوذی داخلی و خارجی و همچنین تفرقه و اختلاف‌افکنی بخش‌هایی از درس‌های عبرت آموز کودتای ۲۸ مرداد است.

وی به ۱ شهریورماه روز پزشک اشاره کرد و یادآور شد: پزشکان فرشته‌های نجات جان انسان‌ها هستند که نقش مهمی در حفظ سلامت جامعه دارند و باید قدردان خدمات این عزیزان باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به گرانی‌ها و تورم در کشور، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند، گرانی و تورم را در کشور کنترل نموده و بار سنگین فشار زندگی بر دوش مردم را کاهش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به پیش ثبت‌نام بیش از ۴۸ هزار نفر برای داوطلبی انتخابات مجلس دوازدهم، یادآور شد: امید می‌رود مردم با انتخاب نمایندگانی مومن، انقلابی و متخصص در راستای توسعه و پیشرفت کشور قدم بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha