شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: مراسم اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و حاکمیت اسلام به خوبی این حرکت را نشان می‌دهد و در واقع نهضت عاشورا به خوبی تداوم پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی ظهر امروز در جمع دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان قزوین، اظهار داشت: مراسم اربعین منشاء تمدن جدید و حرکتی در برابر دنیای مادی است، دنیای استکبار و غرب با همه سرمایه‌گذاری‌های مادی که انجام می‌دهد سعی دارد تا مردم را از معنویت و اسلام و عرفان دور کند، ولی اربعین در برابر آن حاکمیت پیدا می‌کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم اربعین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و حاکمیت اسلام به خوبی این حرکت را نشان می‌دهد و در واقع نهضت عاشورا به خوبی تداوم پیدا کرده است.

وی ادامه داد: زائران اباعبدالله(ع) با ایثار، وحدت و محبت در اربعین شرکت کرده و این موضوع یک حرکت بی‌نظیر بین‌المللی و حماسه معنوی است.

وی اظهار کرد: اگر یک روز اباعبدالله(ع) در عاشورا فریاد زدند "هل مِن ناصر یَنصُرُنی"، این جمعیت میلیونی با لبیک یا حسین(ع) حرکت کرده و گام به گام با عشق و علاقه به سیدالشهدا(ع) وارد این عرصه می‌شود، اربعین منشا آثار متفاوتی است و هرچه از این مراسم مراقبت شود، نویدی برای جهان ابدی و حاکمیت امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: اربعین حسینی و جاذبه مغناطیسی حضرت سیدالشهداء(ع) امروز نماد وحدت و عزت دنیای اسلام است و این شور توأم با شعور حسینی در خیل عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی بیانگر عشق و ارادت شیعیان و مسلمانان جهان به امام حسین(ع) است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز خاری در چشم و استخوان در گلوی نظام‌های سلطه و استکبار جهانی است و تمام عصبانیت آنها هم به‌خاطر حضور مقتدرانه و موفق ایران در حمایت از مردم منطقه و جبهه مقاومت است و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان است که تمام نقشه‌های شوم ایالات متحده و هم پیمانانش را در منطقه به بن بست کشانده.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha