شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: در راستای طرح فرزندآوری تعدادی زمین به خانواده‌ها واگذار شده که تأمین زیرساخت‌های آن لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به اینکه در راستای طرح فرزندآوری تعدادی زمین به خانواده‌ها واگذار می‌شود، اظهار داشت: در دشتی مقرر شد ۴۵۰ پلاک برای طرح فرزندآوری بین خانواده‌های واجد شرایط واگذار شود، از این تعداد ۳۵۰ پلاک واگذار شده و مابقی در شرف واگذاری هستند.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: مطالبه افرادی که این اراضی را تحویل گرفته‌اند این است که زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا بتوانند کار ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: این موضوع به عنوان یکی از مطالبات مردمی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد و از مسئولان درخواست شد تا در راستای رفع مشکلات، اقدامات و تدابیر لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام زاهددوست تصریح کرد: برای تأمین زیرساخت برق و آب مبلغ ۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و به پروژه تخصیص یافته است، همچنین برای رفع مشکلات زیرساختی قراردادی بالغ بر ۷ میلیارد تومان با شهرداری و اداره راه و شهرسازی جهت آماده سازی و تسطیح زمین‌ها منعقد شده است.

امام جمعه خورموج خاطرنشان کرد: تا حدود زیادی بحث زیرساخت‌ها فراهم شده و آماده بهره‌برداری هستند، اما انتظار داریم تا کارها با سرعت بیشتری انجام شوند و مردم بتوانند هر چه سریعتر کار ساخت و ساز واحدهای مسکونی خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha