دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مرند با بیان اینکه غفلت از تربیت فرزند یک عمر پشیمانی به همراه خواهد داشت، گفت: یک لحظه غفلت در تربیت فرزندان ضربه جبران ناپذیری بر پیکر خانواده خواهد زد و یک عمر پشیمانی در پی خواهد داشت، لذا باید خانواده‌ها با جدیت بیشتری نسبت به این امر توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، طرح تابستانی فصل رویش (دوره دوم) برای دانش آموزان نمونه علمی و اخلاقی پایه‌های ششم تا یازدهم به همت ستاد برگزاری نماز جمعه، مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) و معاونت اداره کل و اداره آموزش و پرورش شهرستان مرند و با هدف افزایش مهارت‌های پایه، کلاس‌های معرفتی و ورزشی در مدرسه فرخی مرند برگزار شد.

حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند در مراسم اختتامیه این طرح ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این دوره اظهار کرد: امروز با پیشرفت ابزارهای ارتباطی و همچنین به واسطه آن، افزایش آسیب‌های اجتماعی، لازم است تا والدین در خصوص تربیت فرزندان خود آموزش ببینند و روش‌های به‌روز تربیتی را فراگیرند.

امام جمعه مرند در ادامه با بیان اینکه غفلت از تربیت فرزند یک عمر پشیمانی به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یک لحظه غفلت در تربیت فرزندان ضربه جبران ناپذیری بر پیکر خانواده خواهد زد و یک عمر پشیمانی در پی خواهد داشت، لذا باید خانواده‌ها با جدیت بیشتری نسبت به این امر توجه داشته باشند.

گفتنی است در طرح بیش از ۷۰ نوجوان شرکت کرده بودند و دو جلسه مشاوره‌ای نیز برای خانواده‌های این دانش آموزان برگزار شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha