دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه مدیران مدارس علمیه استان همدان با آیت الله اعرافی

حوره / جلسه مدیران مدارس علمیه استان همدان با آیت الله علیرضا اعرافی در محل دفتر امام جمعه همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز جلسه مدیران مدارس علمیه استان همدان با آیت الله علیرضا اعرافی در محل دفتر امام جمعه همدان برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه استان، مدیران مدارس و اساتید حوزه علمیه استان برگزار شد، با تأکید بر نقش بی‌بدیل روحانیت در اعتلای فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: روحانیون و مبلغان می‌توانند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در این عرصه باید احساس تکلیف دینی در بین همه طلاب و روحانیون نهادینه شود، گفت: طلاب و مبلغان باید خود را زنجیره‌ای از یک شبکه منسجم برای انجام رسالت دینی بدانند.

آیت الله اعرافی، افزود: با وجود همه مشکلات و سختی‌های موجود در مسیر طلبگی و تبلیغ، طلاب باید رسالت دینی خود را به درستی انجام دهند.

وی یادآور شد: لازمه موفقیت در این عرصه، تربیت مبلغان و مروجان دینی است.

تصاویر/ جلسه مدیران مدارس علمیه استان همدان با آیت الله اعرافی

در شروع این جلسه نیز تعدادی از مدیران و اساتید حوزه علمیه استان همدان به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود در حضور مدیر حوزه‌های علمیه پرداختند.

حجت الاسلام مهران ایلخانی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) سامن، حجت الاسلام ذبیح الله طاهری مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) مریانج، حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو مدیر مدرسه سفیران هدایت علویون، حجت الاسلام غفاری امام جمعه و مسئول مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین، حجت الاسلام سجاد امیری مدیر مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه تویسرکان، حجت الاسلام اصغر قاضی‌خانی مدیر مرکز تخصصی امام باقر(ع) و حجت الاسلام مهدی شرکائی معاون تبلیغ شهرستان تویسرکان از جمله افرادی بودند که در این نشست به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha