دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صافی گفت: آنچه دشمن در نقشه خود دارد جدایی نسل نوجوان و جوان از دین و فرهنگ است ولیکن این برنامه های تربیتی تمام نقشه های آن ها را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن صافی در دیدار مسئولان طرح دانش آموزی تابستانی «تابندگی»که در یکی از مدارس آموزش و پرورش شهر قم برگزار شد گفت: مسئله تبلیغ دین یکی از وظایف حوزه های علمیه است و مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی توجه بسیاری به مسائل تبلیغ و امور مبلغین داشتند.

وی افزود: دانش آموزان امانت های الهی در دست معلمین و مربیان هستند و معلمان جایگاه مهمی را دارند که خود پیامبر صلی الله علیه واله میفرماید«انی بُعثتُ معلما»، این برنامه های خوبی که در این طرح انجام شده و مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفته است ، آن چیزی است که می بایست در تمام مدارس شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام انجام شود و این شهر الگوی سایر شهرها باشد، آنچه که دشمن در نقشه خود دارد جدایی نسل نوجوان و جوان از دین و فرهنگ است ولیکن این برنامه ها تمام نقشه های آن ها را از بین می برد .

استاد حوزه علمیه گفت: به فرموده آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اولین شخصی که از این نوع فعالیت ها و برنامه های تبلیغی و تربیتی خشنود می گردد وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء است و این بالاترین مدال برای برگزار کنندگان این برنامه هاست.

لازم به ذکر است طرح ((تابندگی))از سوی موسسه دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در تابستان ۱۴۰۲ با حضور مربیان متخصص عرصه دانش آموزی ، ویژه مقطع ابتدایی در مدارس آموزش و پرورش شهر قم اجرا گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha