دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای مرز تمرچین در دومین روز از شهریور و هفتمین روز از فعالیت خود

حوزه/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر متردد ورودی و نزدیک‌به ۲۱ هزار نفر متردد خروجی از پایانه مرزی تمرچین ثبت شده است.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، اظهار داشت: در ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر متردد ورودی و نزدیک‌ به ۲۱ هزار نفر متردد خروجی از پایانه مرزی تمرچین ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: ۳ شهریور ماه بیشترین تعداد تردد را به خود اختصاص دادند و با توجه به روند ترددها در روزهای آتی این رقم افزایش خواهد داشت.

وی گفت: با پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و توافقات صورت گرفته با مقامات اقلیم کردستان عراق و پیگیری های انجام یافته توسط کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق هزینه های سفر زائرین با هدف کمک به زائرانی که از تمرچین به سمت کربلای معلی حرکت می کنند همچنان نزولی است.

آرامون ادامه داد: هزینه کرایه حاج عمران به اربیل از ۱۳هزار دینار به ۱۰هزار دینار، صندلی های وسط به ۸هزار دینار، مسیر اربیل به کاظمین از ۲۳هزار دینار به ۲۰هزار دینار، مسیر اربیل به الحسینه از ۲۰هزار دینار به ۱۷هزار دینار و صندلی های وسط نیز به ۱۵هزار دینار کاهش پیدا کرد.

به گفته این مسئول ایجاد امکانات رفاهی مناسب، آب و هوای مطلوب، ترافیک کم، ایستایی کمتر از ۵ دقیقه از مزیت های پایانه مرزی تمرچین برای عزیمت به کربلای معلی محسوب می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha