دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اتوبوس اربعین

حوزه/ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس به طور متوسط هزار و ۵۰۰ مسافر را از پایانه های بوشهر به مرز شلمچه منتقل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی روزانه ۶۰ دستگاه اتوبوس، به طور متوسط هزار و ۵۰۰ مسافر را از پایانه‌های بوشهر به مرز شلمچه منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران استان بوشهر از مرز شلمچه انجام می‌شود، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود اوج سفرهای رفت به مرز شلمچه از یک هفته مانده به روز اربعین و سفرهای برگشت از یک روز قبل از اربعین تا ۲ روز بعد از آن انجام شود.

شهابی از افزایش تردد خودروهای شخصی به محورهای غربی بوشهر به سمت استان خوزستان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه صفر که طرح اربعین شروع شده، تردد خودروها در محورهای دیلم به هندیجان و بهبهان خوزستان به طور متوسط ۲۰ درصد رشد داشته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، یادآور شد: جابجایی ایمن زائران اباعبدالله الحسین و سایر مسافران در اولویت همکاران زحمتکش ناوگان حمل و نقل عمومی استان می‌باشد و مردم در صورت پیشنهاد و شکایت می‌توانند با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha