شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدی عکس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در محل مسجد انقلاب بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور، اظهار داشت: این مراسم محوری فردا هشتم شهریورماه رأس ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و سخنرانی محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌ شمالی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به هفته اول شهریور که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: این هفته فرصت مناسبی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای دولت، دو بزرگ‌مرد تاریخ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر است که در زمان مدیریتی خود خدمات شایانی به مردم به‌ویژه محرومان ارائه دادند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدای دولت وظیفه تک‌تک ما است و مختص به زمان خاصی نیست، چرا که این دو شهید والامقام انقلاب در زمان مدیریتی خود با عملکرد مثبتی که داشتند عشق و ایمان را به مردم هدیه دادند.

وی اظهار کرد: اقتدار سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی در زمان مدیریت شهیدان والامقام رجایی و باهنر سبب شعله‌ور شدن آتش کین منافقان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌شمالی با تأکید بر الگو گیری مدیران و مسئولان از روش اخلاقی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اگر همه مدیران و مسئولان برای خدمتگزاری به مردم شاخصه‌های رفتاری و مدیریتی این شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند، قطعاً موفق‌تر عمل می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha