شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ شهردار تبریز از تحقق وعده های شهرداری برای اصحاب رسانه با اجرای پروژه عمرانی فرهنگسرای ۲۴ هزارمتر مربعی فرهنگ و رسانه خبر داد و گفت: این پروژه ۲۹ بهمن امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز امروز در بازدید از روند اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر در حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز گفت: با نصب روزشمار در محل اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه، افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز تعیین شده است.

وی افزود: پروژه پردیس رجایی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار متر مربع مساحت عرصه و شش طبقه احداث می‌شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: هر طبقه از مرکز فرهنگی پردیس در فضای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع در حال احداث است که به همراه یک پارک بزرگ، پس از اتمام تبدیل به یک مجموعه فرهنگی کم نظیر خواهد شد.

شهردار تبریز اعتبار اولیه پردیس فرهنگ و رسانه را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به محض اتمام این مرکز فرهنگی شاهد تجمیع فعالیت‌های اصحاب رسانه خواهیم بود و از این مرکز به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز استفاده می‌شود.

به گفته هوشیار، این پروژه با کاربری‌های ورزشی، کافی شاپ، پاتوق رسانه‌ای، دفاتر رسانه‌های مختلف و آمفی تئاتری با ظرفیت ۲۵۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha