سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه کاشان

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: رمز اقتدار انقلاب اسلامی، شهادت طلبی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته با حضور در منزل شهید احمدرضا حاجی زاده در شهر خالد آباد از توابع شهرستان بادرود، اظهار داشت: محضر خانواده شهید آمده‌ایم تا بگوییم ما شهدا را فراموش نکرده‌ایم و اگر امروز بعد از ۴۵ سال نظام اسلامی با اقتدار استقرار دارد، علتش این است که مردم ایران شهادت طلب بودند.

امام جمعه کاشان، به نقش شهدا در زنده ماندن اسلام اشاره کرد و گفت: تقدیم ۲۵۰ هزار شهید از بهترین جوان‌های این کشور، به‌خاطر این بود که اسلام بماند و این روحیه شهادت طلبی همانند امروز در زمان پیامبر و ائمه نبود چرا که اگر می‌بود، امیرالمومنین(ع) خانه نشین نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: ان‌شاءالله خدا به ما توفیق دهد راه شهدا را محکم پشت سر مقام معظم رهبری تا رسیدن به قله ظهور ادامه دهیم.

امام جمعه کاشان همچنین در دیدار با خانواده شهید رضا زارع خالدآباد یادآور شد: ما برای گرامی داشت یاد شهدا خدمت شما رسیدیم و با خدا در محضر شما پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده مسیر آنها باشیم و در این مسیر استوار و ثابت قدم هستیم تا انقلاب به قله ظهور برسد.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین دعاها، دعای «رَبَّنا لاتُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنا وَ هَبْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً إِنَّکَ أَنْتَ الْوَهّابُ» می‌باشد، گفت: در این دعا می‌گوییم، خدایا دل‌های ما را منحرف نکن، بعد از آنکه ما را در مسیر ولایت قرار دادی، ان‌شاءالله ما، شما و نسل شما در این مسیر ثابت قدم باشیم.

امام جمعه کاشان اظهار کرد: با توجه به خصوصیات رفتاری و اخلاقی که از شهید بیان شد، یکی از چیزهایی که وزن اعمال را در قیامت سنگین می‌کند، خوش اخلاقی است و این شهید متخلق به اخلاق اسلامی بود.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریفی از روحانیون خالد آباد و همرزم شهید، گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر خالد آباد و شهید حاجی زاده ارائه داد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha