یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غریبی

حوزه/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر از اجرای یک هزار و ٨٠٠ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی شامگاه یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ٣۱ شهریور سالروز حمله رژیم بعثی عراق به میهن اسلامی است که هرساله سعی میکنیم یادی کنیم از شهیدان که خودمان فراموش نشویم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه زبان و قلم از گفتن و نوشتن درباره شهدا قاصر است، افزود: شهدا چراغ راه هدایت ما هستند که با تأسی از امام حسین علیه‌السلام برای ما چراغ راه و کشتی نجات هستند.

غریبی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر گفت: پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس حدود هزار و ٨٠٠ برنامه اجرا شود و شاید این به حدود ٢ هزار و ۵٠٠ برنامه برسد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با حضور نیروهای مسلح، همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت جهاد و مقاومت با عنوان از دیروز تا امروز از جمله این برنامه ها است؛ در ادامه این برنامه افراد نقش آفرین در دفاع مقدس به ویژه همسران آنها تجلیل خواهند شد.

وی، عطر افشانی قبور شهدا، رژه نیروی های مسلح روز ٣١ شهریور در خیابان ساحلی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در نماز جمعه، رونمایی از تولیدات هنری و رادیویی و ٢٠ عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور نویسندگان و هنرمندان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

غریبی افزود: برگزاری یادواره ۵۶ شهدای جهادگر در حسینیه عاشقان ثارالله، همایش جهاد تبیین و امیدآفرینی، همایش تجلیل از سربازان و معرفی شهید شاخص بدایار بهبودی در پایگاه هوایی و نیز اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha