یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام مسعودی

حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان گفت: وقف یک اثر ماندگار در جامعه اسلامی است که در راستای اجرای عدالت اجتماعی در جامعه اثر گذار می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، امروز در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور معاونین و روسای ستادهای اوقاف استان برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به ایام هفته وقف، اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای بهتر برگزار شدن این هفته انجام گیرد.

وی افزود: نشان دادن فعالیت‌های عرصه وقف باید اولویت تمام برنامه‌ها در این هفته باشد، تا مردم از برکات وقف در جامعه آگاهی داشته باشند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان تأکید کرد: وقف یک اثر ماندگار در جامعه اسلامی است که در راستای اجرای عدالت اجتماعی در جامعه اثر گذار می‌باشد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام آزادی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گزارشی از موکب باب الحوائج(ع) ارائه کرد و گفت: تداوم خدمات رسانی در موکب در سال‌های آتی از برنامه‌های این معاونت خواهد بود.

همچنین در ادامه جلسه حجت الاسلام باقرزاده رئیس اداره قرآنی، گزارشی از مسابقات قرآن کریم استانی ارائه کرد و نقاط قوت و ضعف این دوره از مسابقات را بررسی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha