پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آزمون شبیه سازی

دومین مرحله آزمون عملی با عنوان طرح «شبیه‌سازی داوری» مسابقات قرآن کریم در دو بخش قرائت و صحت حفظ با حضور داوران آقا و خانم بومی استان از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دومین مرحله آزمون عملی با عنوان طرح «شبیه‌سازی داوری» مسابقات قرآن کریم، امروز در بخش قرائت شامل صوت، لحن، وقف و ابتداء، تجوید و در بخش صحت حفظ با حضور داوران آقا و خانم بومی استان از سوی اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان بوشهر در دو نوبت صبح و عصر همزمان با سراسر کشور در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

مرحله اول آزمون طرح ساماندهی داوران مسابقات معارفی و قرآنی در تاریخ بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته با حضور ۱۵ نفر داور به صورت مجازی در این استان برگزار گردید و آزمون عملی مرحله دوم این طرح ملی با عنوان «شبیه‌سازی داوری» مسابقات قرآن کریم با حضور ۱۰ نفر داور منتخب و برگزیده آزمون مرحله اول و رضا نجفی، پژوهشگر علوم قرآنی و ناظر مرکزی اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شهر بوشهر برگزار شد.

رضا نجفی، پژوهشگر علوم قرآنی و ناظر مرکزی اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه برگزاری آزمون «شبیه‌سازی داوری» مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، هدایت استعدادهای جدید به سمت تخصصی‌تر شدن داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقاء کیفیت علمی و فنّی داوران، شناسایی و آموزش و تربیت داوران جوان عنوان کرد.

ناظر مرکزی اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تدبر و تلاوت قرآن کریم بدین مفهوم است که اکثر اقشار جوامع اسلامی و به خصوص جامعه قرآنی بدان عمل کنند و دستورات آیات الهی را در تمامی کارها نهادینه و فرهنگ سازی نمایند.

وی بیان کرد: آزمون عملی با عنوان طرح «شبیه‌سازی داوری» مسابقات قرآن کریم در دو بخش قرائت و صحت حفظ با حضور سه نفر داور آقا و هفت نفر داور خانم بومی استان از سوی اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه استان بوشهر همزمان با سراسر کشور با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha