یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان  از مراحل ساخت مسکن ملی

حوزه/ در دهمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم بر ضرورت و لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم در خصوص ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان قم در دهمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم که به ریاست استاندار قم برگزار شد، اظهار کرد: هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیر قانونی است و در این خصوص هشدار داده می شود.

دبیر این شورای تأمین مسکن استان قم تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در تمامی مراحل از جمله انتخاب واحد، معرفی بانک و تحویل واحد و... و. شخص حائز شرایط و تخصیص شده در سامانه را به رسمیت می شناسد و خریداران این امتیازات نمی توانند مدعی هرگونه حقی شوند.

زنجیرانی در خصوص سایت پرنیان گفت: در سایت پرنیان طراحی بخشی از شهرک به اتمام رسیده است. اخذ پروانه و پس از آن اجرای عملیات آماده سازی در دستور کار است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تکمیل تخصیص متقاضیان در پروژه های ۵۶۰ هکتاری و طایقان و بسته شدن سامانه، ورود و جابجایی در این دو سایت امکان پذیر نیست.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha