یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشنهاد ساخت مسکن سازمانی ویژه زوجین جوان و کم بضاعت را مطرح کرد و گفت: جوانانی که ازدواج می‌کنند و فاقد مسکن هستند و یا توانایی تهیه را ندارند برای مدت کوتاه در حد پنج سال به صورت اجاره‌ای از این منازل استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز دیدار مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و کارمندان این مجموعه، اظهار داشت: خدمت به محرومین بسیار مهم است و این نعمتی است که خداوند به شما داده است.

امام جمعه بوشهر افزود: کار ساخت مسکن مهمترین نیاز انسان است، لذا خداوند وقتی کره زمین را از آب خارج کرد تا محل زندگی انسان شود، کعبه احداث شد و این نشان می‌دهد خانه مهمترین مساله و نیاز انسان است.

وی بیان کرد: در استان تقریبا ۱۰۰ هزار خانوار منزل ندارند که برخی زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) و برخی زیر نظر بهزیستی هستند که درصد بالایی هم فاقد زمین هستند و توان مالی برای تأمین ملک ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار توجه ویژه به استان در موضوع جذب اعتبارات برای احداث مسکن شد و گفت: بوشهر سومین اقتصاد ایران در تولید ناخالص ملی و استان اول در تولید درآمد سرانه کشور هستیم و از جهتی مناطق نفتی ما برخوردار هستند و همین باعث می‌شود اگر خانواده فقیر در این مناطق باشند این فقر خود را بیشتر نشان دهد و لذا شاهد تفاوت طبقاتی در استان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ابراز کرد: با وجود اینکه استان بوشهر درآمد اول سرانه کشور را داراست، اما مردم استان از در آمدی که این استان دارد بهره کمی دارند.

وی با بیان اینکه مدیریت اقتصاد محرومین به‌ویژه در حوزه مسکن بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: از این رو بنیاد مسکن به این مساله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پیشنهاد ساخت مسکن سازمانی ویژه زوجین جوان و کم بضاعت را مطرح کرد و گفت: جوانانی که ازدواج می‌کنند و فاقد مسکن هستند و یا توانایی تهیه را ندارند برای مدت کوتاه در حد پنج سال به صورت اجاره‌ای از این منازل استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha