جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نماز جمعه

حوزه/ حجت الاسلام هوشمند گفت: ساحت مقدس پیامبر(ص) یک نعمت بی بدیل بود و شیعه و سنی مدیون زحمات و خیرات و برکات جاودانه‌ رسول مهربانی هستند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین هوشمند امام جمعه‌ موقت جم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی گفت: اگر بخواهیم در وادی بزرگ انسانیت و یک وادی باشرافت و بافضیلت قدم برداریم رعایت تقواست.

وی افزود: اگر بخواهیم به مقام بندگی و از شر شیاطین جنی و انسی رهایی یابیم مقدمه اش رعایت تقواست.

امام جمعه موقت جم با تبریک میلاد با سعادت نبی گرامی اسلام و سلالهٔ پاکش امام جعفر صادق علیه السلام، ابراز داشت: نبوّت و امامت معجزات الهی است و زبان از وصف فضائل و مناقب این دو فانوس هدایت قاصر و الکن است و به گل واژه هفته وحدت در یک جشن و مراسم بسنده و اکتفاء نشود.

حجت الاسلام هوشمند افزود: ساحت مقدس پیامبر(ص) یک نعمت بی بدیل بود شیعه و سنی مدیون زحمات و خیرات و برکات جاودانه‌ رسول مهربانی هستند.

وی با بیان اینکه شیعه و سنی در سایه سار قرآن و پیامبر، حول محور وحدت و یکرنگی حرکت کنند، تصریح کرد: شیعه و سنی در راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی در پرتو عنایت نبوت و امامت، انرژی همدیگر را خنثی نکنند.

امام جمعه موقت جم با بیان اینکه قرآن بهترین سند و نامه برای حقانیت و معرفی پیامبر گرامی اسلام است، گفت: قرآن بدون پیامبر و پیامبر بدون قرآن بی معنا، ناقص و ابتر است.

وی افزود: در وصف و ستایش پیامبر(ص) همین بس که خداوند او را مکارم اخلاق و اسوه حسنه معرفی نموده و اگر به قول خود نه این بود مردم به دور او جمع نمی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha