دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت در مسجد قادرالحسینی سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب، گفت: استکبار جهانی مخالف قرآن و مسلمانان است و می‌خواهد قرآن، پیامبر عظیم الشأن (ص)، اهل بیت(ع)، شیعه و سنی را نابود کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی صبح امروز در جشن ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، که در مسجد قادر الحسینی سرپل ذهاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت برگزار شد، اظهار داشت: باید قدردان نعمت وجود پیامبر(ص) رحمت باشیم و با عمل به فرامایش حضرت، هفته وحدت را به خاری در چشم دشمنان تبدیل کنیم.

امام جمعه سرپل ذهاب، با تمسک به آیه معروف ۱۰۳ سوره آل عمران، «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا...»، گفت: خداوند همه ما را به چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه توصیه می‌کند و در کنار هم بودن را یک نعمت الهی می‌داند.

وی تصریح کرد: وحدت و برادری بین مسلمانان، باعث قدرت آنها در برابر دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام ساداتی با بیان اینکه در دنیای امروز استکبار به دنبال این است تا انسان و بشریت را به قهقرا بکشاند، خاطرنشان کرد: دشمن در صدد است تا در بین ملت‌ها با ایجاد تفرقه کشتار راه بیندازد و این فقط منطق قرآن و منطق پیامبر(ص) است که در برابر آن قد علم کرده و ایستاده است.

امام جمعه سرپل ذهاب، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی مخالف قرآن و مسلمانان است و می‌خواهد قرآن، پیامبر خاتم(ص)، اهل بیت(ع)، شیعه و سنی را نابود کند.

وی تصریح کرد: امروز با همان شیوه پیامبر(ص)، باید مسلمانان با اتحاد و برادری در برابر دشمنان ایستاده و نگذارند که استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسند.

استکبار جهانی مخالف قرآن و مسلمانان است

استکبار جهانی مخالف قرآن و مسلمانان است

استکبار جهانی مخالف قرآن و مسلمانان است

استکبار جهانی مخالف قرآن و مسلمانان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha