دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: هدف دشمن نابودی انسانیت در جامعه اسلامی است، گفت: دشمن به اهداف خود نخواهد رسید و ملت ایران با فطرت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران امروز در جمع پاسداران سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم اسلام به‌دست آوردن آزادی و رسیدن به آن است تا مردم بتوانند در آزادی کامل انتخاب آگاهانه داشته باشند و راه سعادت خود را بیابند.

وی با بیان اینکه امروز نباید فریب دشمن راخورد، افزود: ملت ایران با بصیرت هستند و فریب جنجال و تنش‌های دشمن را نخواهند خورد و طبق آیات قرآن کریم، زندگی طبق هوس موجب نابودی انسانیت و منجر به سقوط شرف و نجابت انسان می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی با بیان اینکه هدف دشمن نابودی انسانیت در جامعه اسلامی است، گفت: دشمن به اهداف خود نخواهد رسید و ملت ایران با فطرت هستند.

وی تأکید کرد: بانوان ایران زمین با نجابت و با حیا هستند و این جریان شرک عاقبتی ندارد و به جایی نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به اینکه امروز قدرت آمریکا رو به افول است، تصریح کرد: این وعده الهی است که «فَاصبِر اِنَّ وَعدَ اللّهِ حَقُّ، پس صبر کن که وعده خدا حق است»، پس با صبر و بردباری پیروزی حاصل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: با اهانت به قرآن کریم و سوزاندن آن دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و ما یقین داریم این مسیر انقلاب اسلامی به ظهور منجی عالم بشریت ختم خواهد شد و دشمنان انقلاب رسوا خواهند شد و قطره‌ای از خون شهدا ضایع نخواهد شد و مفسدان و دزدان خار خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز اساسی‌ترین مسئله وحدت، انسجام، همبستگی و همدلی است، اظهار کرد: با محبت و مهربانی می‌توان به هدف والا رسید و با فحاشی و توهین و تحقیر کسی به جایی نخواهد رسید، بنابراین امروزه اهل تسنن و شیعه کنار هم برای صیانت از انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی با اشاره به اینکه حیات طیبه برخاسته از مرتبه بالای روح انسانی است، خاطرنشان کرد: ایمان و عمل صالح، زمینه‌ها و بسترهای اصلی حیات معنوی و طیّب می‌باشند.

وی تأکید کرد: اگر نگاهی به آیات نورانی قرآن بیندازیم به روشنی در می‌ِیابیم که برنامه قرآن برای بشریت یک برنامه جهانی است و خداوند متعال نقشه راه سعادت همه انسان‌ها را در قرآن ترسیم کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران، یادآور شد: وحدت به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت الهی یاد شده و در نقطه مقابل، اختلاف، تفرقه، خشونت و تنش بدترین عذاب الهی مطرح شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha