شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1126374
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
تویسرکان

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان مراسم افتتاح مدرسه علمیه شهرستان تویسرکان و روز بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه دراستان همدان مراسم افتتاح مدرسه علمیه شهرستان تویسرکان و روز بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با اشاره به افتتاح و آغاز به کار ساختمان جدید مدرسه علمیه تویسرکان، اظهار داشت: با احداث و آغاز به کار این مدرسه علمیه، وظیفه روحانیت منطقه سنگین‌تر می‌شود.

وی افزود: لازم است تا روحانیون و مبلغان تویسرکانی نسبت به تحقق جهاد تبیین و حرکت در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید مفتح، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه زمانی به معنای واقعی کلمه شکل می‌گیرد که تولید علم حوزه، تمدن ساز باشد.

وی با تأکید بر لزوم توجه حوزویان به مسائل پژوهشی، یادآور شد: حوزه در ساحت اندیشه و تولید علم باید بتواند سخت افزار تمدن اسلامی را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، خاطرنشان کرد: همچنین باید از همراهی گروه‌های مردمی و خیرین در ساخت و تجهیز این مدرسه علمیه تقدیر کنیم.

مدرسه علمیه شهرستان تویسرکان افتتاح شد

گفتنی است در پایان این مراسم از خیرین و نیروهای مردمی فعال در ساخت این مدرسه علمیه تقدیر شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha