شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: وحدت راه نجات بخش همه جوامع به‌خصوص جامعه اسلامی است و شیعه و سنی علاوه بر هفته وحدت در همه ایام باید اتحاد و همبستگی را پیشه نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه امشب در مراسمی به‌مناسبت میلاد خجسته نبی مکرم اسلام و هفته وحدت در جمع کارکنان پالایشگاه یکم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک این ایام به موضوع وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت راه نجات بخش همه جوامع به‌خصوص جامعه اسلامی است و شیعه و سنی علاوه بر هفته وحدت در همه ایام باید اتحاد و همبستگی را پیشه نمایند.

امام جمعه عسلویه، به تشریح مقام والا و ممتاز نبی مکرم اسلام(ص) پرداخت و گفت: باید از ویژگی‌های ارزنده‌ای مانند امانت‌داری، صداقت، رستگاری، حُسن خلق و بسیاری از خصایل اخلاقی پیامبر(ص) که حتی قبل از بعثت نیز در ایشان متجلی بود، درس بگیریم و الگوی خویش قرار دهیم.

وی شرکت در انتخابات را یکی از موارد ایجاد یأس دشمنان قسم خورده این انقلاب و زمینه ساز ایجاد همبستگی ملی عنوان کرد و یادآور شد: بر همگان لازم است برای حضوری پرشور در انتخابات امسال از آحاد جامعه دعوت و تشویق کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد در پایان ضمن تقدیر از برگزاری این برنامه، خواستار تداوم اجرای اینگونه جلسات در طول سال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha