شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیرعامل بنیادفرهنگی الهادی با آیت الله مقتدایی

حوزه/ مدیرعامل بیناد فرهنگی رفاهی الهادی وابسته به مرکز خدمات حوزه های علمیه و هیئت همراه با آیت الله مرتضی مقتدایی، رئیس شورای سیاستگذاری حوزه علمیه خواهران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص اهمیت خدمات بنیاد الهادی به سربازان امام عصر(عج) اظهار کرد: خدمت کردن در مرکز خدمات توفیق بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده و باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشید و بدانید خدمات شما مورد توجه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار می گیرد.

همچنین درابتدای این دیدار حجت الاسلام حسام افروز، مدیرعامل بنیاد فرهنگی الهادی ضمن ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی و رفاهی این بنیاد به جامعه هدف و خانواده ایشان و با اشاره به رویکرد بنیاد درخصوص تسهیل گیری در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون گفت: هدف از راه اندازی فروشگاه مجازی الهادی دسترسی کلیه طلاب و روحانیون سراسر به خدمات فرهنگی و رفاهی بنیاد به طور یکسان می باشد.

شایان ذکر است در این دیدار صحرایی مشاور فرهنگی رئیس مرکز و مدیر روابط عمومی، سجادی مدیر داروخانه الهادی و عسگری معاون رفاه بنیاد الهادی حضور داشتند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha