یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور گفت: عمل به وصیت شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است، باید در تمامی امور سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، عصر امروز در دیدار با کارکنان دادگستری، ثبت اسناد و پزشکی قانونی سراب، با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروهای مسلح، اظهار داشت: تأکید ایشان بر حفظ جایگاه و شأن آن‌ها، موید این موضوع است.

وی افزود: نیروهای مسلح این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص برای تأمین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا، نوامیس کشور هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، با اشاره به تأکیدات امیرالمومنین(ع) در خصوص توجه به جایگاه قضاوت و نیروهای مسلح، گفت: در قوه قضائیه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد و به تمام جرایم قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، ادامه داد: در زمان کنونی جهاد تبیینی که بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، جهت جلوگیری از وقوع حادثه‌ای مانند واقعه تلخ عاشورا ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، اظهار کرد: حضور مسئولان در جایگاه مسئولیت، یادآور این نکته است که اگر امروز ما در موقعیتی هستیم و به حسب ظاهر مسئولیتی به ما واگذار شده، بنابراین باید حواسمان را جمع کنیم و به خاطر داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید، استوار شده و اگر خدایی ناکرده انحرافی پیدا کنیم، مدیون خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، تصریح کرد: عمل به وصیت شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است، باید در تمامی امور سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha