شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی احمدی

 حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: ولایت و امامت مهم‌ترین رکن تشکیل نظام اسلامی است و مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه اقتدار و عظمت این کشور را به دشمنان اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی امروز در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، اظهار داشت: عزت، اقتدار، قدرت، عظمت و پیشرفت ایران در سایه همدلی، وحدت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه است و ملت همیشه بصیر ایران اسلامی با فهم این مطلب در هر لحظه گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند تا از دین اسلام منحرف نشوند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: واقعه کربلا از جمله حوادث تلخ مسلمانان است که با عدم اطاعت از ولایت، این خاطره غم‌انگیز را در تاریخ اسلام ثبت کردند، بر این اساس پیروی از ولایت فقیه آحاد جامعه را از انحرافات در دین اسلام مصون می‌دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، اظهار کرد: مردم ایران نسبت به بیانات امام راحل مصمم هستند و با پیروی از این فرمان توانستند در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی به پیشرفت برسند و موجب اقتدار ایران در جهان شوند.

وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه مهم‌ترین یادگار امام خمینی(ره) است و اکنون مردم ایران در جامعه اسلامی از یک رهبر دینی واجدالشرایط و مقتدر پیروی و اطاعت می‌کنند و همین امر موجب آثار و نتایج مثبت فراوانی برای نظام اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: ولایت و امامت مهم‌ترین رکن تشکیل نظام اسلامی است و مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه اقتدار و عظمت این کشور را به دشمنان اثبات کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان در تلاشند با تبلیغات گوناگون، جامعه را از درون آلوده کنند، بنابراین تقویت بنیان خانواده و مسئله عفاف و حجاب، راهکار مقابله با این نقشه‌ شوم است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: دست اندرکاران عفاف و حجاب باید همواره تلاش کنند تا جوانان و نوجوانان ما را از اندیشه و سلطه فرهنگ غربی در امان نگه دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha