شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ولایت، محور عزت، اقتدار و پایداری انقلاب اسلامی ایران است و به برکت این نعمت، انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فراز و نشیب‌های پی در پی چه در روزهای نخست پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و در دوران حاضر که خطیر و حساس است، به سربلندی و سرافرازی عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، اظهار داشت: برای حفظ اسلام و انقلاب باید مراقب توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی باشیم و با هوشیاری اجازه ندهیم دشمنان نسل جوان ما را فریب دهند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: امروز به‌برکت وجود رهبر معظم انقلاب، مدافعان حرم و پاسداران امنیت با تبعیت از ولی فقیه خود همچون سال‌های دفاع مقدس در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تأسی از حماسه عظیم حسینی(ع)، رهبری امام خمینی(ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده و با وجود هجمه‌های سنگین و مداوم دشمنان، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می‌کند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) تحویل دهد.

وی ادامه داد: ولایت، محور عزت، اقتدار و پایداری انقلاب اسلامی ایران است و به برکت این نعمت، انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فراز و نشیب‌های پی در پی چه در روزهای نخست پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و پس از آن و در دوران حاضر که خطیر و حساس است، به سربلندی و سرافرازی عبور کرده است.

حجت الاسلام معبودی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، دشمنان به روش‌ها و شیوه‌های گوناگون برای فروپاشی انقلاب تلاش کرده‌اند، اما به لطف خداوند شکست خورده‌اند، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از ترفندهای دشمنان قسم خورده اسلام است که به‌لطف خداوند و اتحاد امت اسلامی تا به امروز با شکست روبه رو شده‌اند.

وی اظهار کرد: آرامش امروز مسلمانان، ناشی از تدابیر بنیان گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری در راستای خنثی سازی ترفند شوم دشمنان است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha