دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جشن عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)تبریز

حوزه/ جشن عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با حضور آیت الله اراکی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همزمان با هفته وحدت مراسم عمامه‌گذاری طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با حضور آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و حجج اسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از طلاب و خانواده های آنان، روز گذشته در تالار همایش‌های مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: در این مراسم ۲۲ نفر از طلاب پس از مصاحبه و کسب نظر مثبت شورای حوزه علمیه استان معمم می‌شوند.

وی افزود: امروز در عصر تظاهر زمان، شدت فتنه‌ها و غیبت مولایمان و شرایط سختی که امروز مسلمان و شیعیان جهان از جور و ستم ظالمان در رنج هستند، حوزه علمیه به‌عنوان علمداران معارف اهل بیت می‌باشند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی یادآور شد: مفتخریم که سربازان امام عصر و فدائیان امام زمان(عج) و سربازان امام خامنه‌ای، بار دیگر عهد و پیمان خودشان را برای حضور در این مسیر و زمینه سازی ظهور حضرت(عج) بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه این عمامه‌ها نماد بسیار بزرگ و آشکار عالمان دین برای مردم است، گفت: روحانیت همراه با مردم و آماده خدمت به اسلام، اهل بیت(ع) و مردم هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha