دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری مراسم‌ با شکوه « روز هرسین » و تجلیل از علمای بزرگ شهرستان

حوزه/ امام جمعه هرسین گفت: فضای مجازی برخی از جوانان را با شیوه زندگی، تدین و تقوای علمای دینی بیگانه کرده و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسم روز هرسین و معرفی عالمان دینی به نسل‌های جدید استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین و فعالان بخش خصوصی، تمهیدات لازم به منظور برگزاری روز هرسین اتخاذ شد.

حجت الاسلام حسن رضایی امام جمعه هرسین، به تشریح ظلم و ستم چندین ساله اسرائیل در حق ملت فلسطین پرداخت و اظهار داشت: اینچنین ظلمی در هیچ جای جهان تکرار نشده و این در حالی است که کشورهای اروپایی و غربی، همه از جنایات اسرائیل، به‌صورت آگاهانه حمایت می‌کنند.

امام جمعه هرسین تصریح کرد: فتنه‌های مختلفی که در طول سنوات گذشته، با حمایت مالی و فکری اسرائیل در کشور ایجاد شد، به‌صورت کلی سعی در ترویج فحشا و بی‌بند و باری و ایجاد شبهات داشت که خوشبختانه با شکست همه جانبه مواجه شدند.

حجت‌الاسلام رضایی با گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت و محکوم نمودن جنایات اسرائیل، گفت: مردم در دل آرزوی جهاد و پیروزی مقاومت را دارند و از رژیم منحوس صهیونیستی به‌خاطر جنایات و قتل و عام جنون آمیزی که در غزه انجام دادند به شدت تنفر دارند، ضمن اینکه گوش به فرمان ولایت‌ هستند از این جنایات اعلام انزجار می‌کنند.

امام جمعه هرسین تصریح کرد: فضای مجازی برخی از جوانان را با شیوه زندگی، تدین و تقوای علمای دینی بیگانه کرده و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری مراسم روز هرسین و معرفی عالمان دینی به نسل‌های جدید استفاده کرد.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای جبهه مقاومت و پاسداشت مقام والای شهدای مقاومت، اظهار کرد: نابودی اسرائیل و کیفر ظالمان به مصداق آیه شریفه" وسیعلم الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ " انذار داده شده است.

وی ادامه داد: آثار نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی عیان است و لحظه به لحظه به پایان نحس خود نزدیک می‌شود.

فرماندار هرسین افزود : شهرستان هرسین با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی خود ۳۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

ایتوندی ابراز کرد: سرداران، یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان هرسین، افتخاری بس بزرگ برای مردم این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار هرسین، بیان کرد: باید علمای بزرگ و صاحب نام و چهره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی شهرستان را به نسل‌های جدید بشناسانیم.

وی اظهار کرد: تأثیر پذیری نسل‌های جدید و الگوبرداری‌ آنان، از روش زندگی و جریان فکری علما و مفاخر شهرستان، می‌تواند پشتوانه‌ای برای تداوم و تقویت هویت اصیل جوانان و نوجوانان هرسینی باشد.

فرماندار هرسین به تشریح ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان پرداخت و یادآور شد: آثار تاریخی و فرهنگی هرسین ظرفیت مهمی برای حضور گردشگران می‌باشد و نشانگر هویت تاریخی و کهن این مرزوبوم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha