دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1112836
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
تبریز

حوزه/ امام جمعه زنجان از قدس به عنوان خاکریز اول مقاومت یاد کرد و گفت: این بدان معنی است که مساله فلسطین همواره یکی از موضوعات مهم جهان اسلام بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل، از قدس به عنوان خاکریز اول مقاومت یاد کرد و اظهار داشت: این بدان معنی است که مساله فلسطین همواره یکی از موضوعات مهم جهان اسلام بوده و خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت موضوع فلسطین از منظر جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه کمرنگ نخواهد شد، افزود: با حمایت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات وحشیانه اسرائیل، امیدواریم متلاشی شدن این رژیم جعلی هر چه زودتر محقق شود.

امام جمعه زنجان در ادامه به مناسبت‌های پیش رو اشاره و با یادآوری اینکه روز جهانی استاندارد را در پیش داریم، اظهار کرد: استاندارد موضوعی است که از دیرباز تا به‌امروز اهمیت داشته و اهمیت آن در حوزه مواد غذایی بیش از سایر موارد احساس می‌شود، لذا معتقدیم پیش از اقدام به راه‌اندازی یک واحد تولیدی در هر زمینه‌ای باید نسبت به نحوه فعالیت آن از منظر استاندارد نظارت شود.

وی با اشاره به اهمیت مسائل تربیتی، از مدرسه به‌عنوان بستر اصلی تربیت اسلامی و نیز پرورش آینده‌سازان جامعه یاد کرد و گفت: برای اینکه بتوان نیروی انسانی کارآمد و در طراز جامعه اسلامی تربیت کرد، باید به مسائل تربیتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم که در این راستا ارتباط موثر اولیا و مربیان می‌تواند کارآمد باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به وقوع زلزله اخیر در کشور افغانستان اشاره کرد و یادآور شد: بی‌تردید اگر سابقه مردم این کشور را مرور کنیم، خواهیم دید که مردم افغان در اوج فقر به سر برده و نیاز به کمک به‌ویژه در حوزه دارو دارند، اما متاسفانه جنایات دو دهه حضور آمریکا در این کشور باعث شد تا افغانستان زیرساخت‌های خود را از دست بدهد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha