جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
.

حوزه / امام جمعه نظرآباد گفت: طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است که پیامدهای مبارک آن ماندگار شده و به زوال سریع‌تر رژیم غاصب منتهی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نظر آباد به امامت حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در مصلی امام‌خمینی (ره) با حضور پرشور مردم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت احترام به والدین، اظهار داشت: امام باقر(ع) می‌فرماید کسی‌که می‌خواهد بر عمر خود بیفزاید و روزی خود را زیاد کند، بر پدر و مادر خود نیکی کند.

وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر رزمندگان فلسطینی، گفت: طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است که پیامدهای مبارک آن ماندگار شده و به زوال سریع‌تر رژیم غاصب منتهی خواهد شد.

وی افزود: مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر و کودک کش اسراییل را به شدیدترین شکل ممکن تحقیر کرد.

امام جمعه نظرآباد در ادامه به سفر شیخ زکزاکی به ایران اشاره کرد و یادآور شد: شیخ زکزاکی یکی از پدیده‌های عجیب روزگار ماست، او با شهادت شش فرزندش در دو کشتار دولتی خم به ابرو نیاورده و پیروانش نیز با اقتداء به رهبر خود از شهادت استقبال می‌کنند.

امام جمعه نظرآباد در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های خوب ورزشی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: ورزشکاران نظرآباد در رده‌های مختلف سنی دارای عناوین مختلف آسیایی و جهانی هستند.

وی تصریح کرد: کمبود سرانه‌های ورزشی بزرگترین چالش ورزش شهرستان نظرآباد خصوصا بخش تنکمان است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی نظرآباد نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارند، گفت: در کنار تقویت ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی از ضروریات جامعه است و افتتاح پارک بانوان و پیاده راه سلامت از بهترین و خوش‌ترین خبرهای سال جاری برای مردم شهرستان نظر آباد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha