سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1113993
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
تصاویر / قیام مردم همدان در حمایت از فلسطینیان

حوزه / مردم شهیدپرور و انقلابی همدان، همزمان با سراسر کشور امروز در اعتراض به جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در میدان امام خمینی(ره) این شهر تجمع کردند و ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مردم شهیدپرور و انقلابی همدان، همزمان با سراسر کشور امروز در اعتراض به جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در میدان امام خمینی(ره) این شهر تجمع کردند و ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم همدان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایت‌های ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند و با برافراشتن پرچم فلسطین و پلاکاردها و دست نوشته‌هایی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ضمن اعلام انزجار خود از حملات ددمنشانه اسرائیل، خواستار برخورد جامعه جهانی و شکستن سکوت مدعیان صلح جهانی و حقوق بشر شدند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله موسوی اصفهانی، استاندار همدان، فرماندار همدان و جمعی از روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

سخنرانی امام‌جمعه همدان، قرائت بیانیه سراسری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مدیحه سرایی و آتش زدن پرچم رژیم جعلی و غاصب اسرائیل از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha