دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جنایت صهیونیست ها

حوزه/مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در محکومیت جنایت صهیونیست ها علیه ملت بی دفاع فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در محکومیت جنایت صهیونیست ها علیه ملت بی دفاع فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ «39حج»

به کسانی که همواره و مظلومانه مورد تهاجم و قتل عام قرار گرفته‌اند، اجازه دفاع وجهاد داده شده است والبتّه خداوند بر یاری آنان قادر است.

باز هم با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه عمل وحشیانه و غیر انسانی دیگری از وحوش صهیونیستی صورت گرفت که دل هر انسانی را به درد می آورد.

متاسفانه این جنایات دهشتناک که با چراغ سبز و حمایت مستقیم استکبار جهانی آمریکای جنایتکار صورت می پذیرد هر لحظه به صورت شدیدتر و غیر انسانی تری در حال انجام است که انتظار عکس‌العمل شایسته از تمامی ملتهای دردمند و کشورهای اسلامی مورد انتظار است.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته و همه مسلمانان جهان خصوصا برادران مظلوم فلسطین بنابر وظیفه دینی و انسانی خود از این جنایات ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی ابراز انزجار نموده و آن را محکوم می نماییم و همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین و غزه اعلام می داریم و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه اقدام، امیدواریم ان شاء الله شاهد جمع شدن بساط جرثومه صهیونیستی آمریکایی در این منطقه باشیم و از خداوند متعال فرج عاجل امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

الّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَآلِهِ، وَغَیْبَةَ وَ لِیِّنا وَکَثْرَةَ عَدُوِّنا، وَقِلَّةَ عَدَدِنا، وَشِدَّةَ الْفِتَنِ بِنا، وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَیْنا
الّهُمَّ عَجّل لِولیک الفَرج

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha