دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجتماع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

حوزه/ حجت‌الاسلام امامی گفت: رژیم صهیونیستی تنها موجودی است که قانون اساسی ندارد و ما به دشمنی خود با صهیونیسم بین الملل افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام منصور امامی امروز در تجمع مردم ارومیه در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه که در میدان انقلاب این شهر برگزار شد، قوم یهود را تحریف‌گر ترین قوم تاریخ دانست و گفت: عمر یهود پر است از پیامبر کشی و تحریف تاریخ و این قوم فقط خود را انسان می دانند و بقیه را حیوان می دانند و خود را برتر از همه عالم و دنیا را مال خود می دانند.

وی افزود: وقتی از یهود صحبت می‌کنیم، سخن از کسانی است که به قتل پیامبر نقشه ریختند و در جنگ احزاب مشرکین را یاری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در فرانسه و برخی کشورهای اروپایی می‌توان علیه مسیح و خداوند سخنرانی کرد اما سخن گفتن علیه صهیونیسم جرم است و یهودی‌ها از جنگ جهانی بیشترین سوء استفاده را کردند و با طرح هلوکاست دروغین، مظلوم‌نمایی کردند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ سال قبل اسرائیل کجای نقشه بود و عده‌ای می گویند مقصر حادثه اخیر خود فلسطینی ها هستند که زمین‌های خود را به اسرائیل فروختند، باید بدانند در خوش بینانه‌ترین حالت فقط دو درصد زمین‌های فلسطین را رژیم صهیونیستی خریده است و آیا کسی که زمینی از فردی بخرد می تواند تمام دارایی و خیایابان‌ها و امکانات آن شهر را به قبضه خود بیاورد و مردمش را آواره کند؟

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تنها موجودی است که قانون اساسی ندارد. ما به دشمنی خود با صهیونیسم بین الملل افتخار می‌کنیم و امام به یاد داد که این رژیم باید ریشه کن شود و از امام موسی صدر آموختیم که اگر شیطان در یک طرف باشد و رژیم صهیونیستی در سوی دیگر ما از شیطان حمایت می‌کنیم چرا که این رژیم شر مطلق است.

وی عنوان کرد: شب‌ها با فکر نابودی رژیم صهیونیستی می خوابیم و الگوی ما آن شهیدی است که روی قبرش نوشت، این قبر کسی است که آرزو داشت اسرائیل را نابود کند. کمتر از ۵ درصد مردم آمریکا یهودی هستند اما ۹۵ درصد رسانه های این کشور در دست یهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا از عملیات طوفان الاقصی حمایت کنیم؛ تجمع ما اینجا برای این است که به ملت فلسطین با صدای رسا اعلام کنیم در حمایت از شما کوتاهی نخواهیم کرد.
انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha