سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / قیام مردم همدان در حمایت از فلسطینیان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه شاهد شکست جریان باطل هستیم، گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی با هم علیه یک شاخه نظامی از جبهه مقاومت متحد می‌شوند، تأکیدی بر شکست دشمن است و باید بگوییم هنوز همه ارکان جریان مقاومت پای کار نیامده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در تجمع اعتراضی مردم همدان علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: راه نجات بشریت ظهور مهدی موعود است و همه باید برای تعجیل در ظهور حضرت دعا کنیم.

وی با بیان اینکه امروز خشم مقدسی در سینه شما علیه اسرائیل غاصب و ظلم و جور وجود دارد، گفت: امروز با این احساس، بهترین زمان است که برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کنید.

امام جمعه همدان، افزود: اسرائیل برای حفظ امنیت خود دست به کودک کشی زده، اما بزرگ آنها یعنی فرعون یک بار این راه را رفته و هزاران کودک را کشت، اما خود نابود شد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ تکرار خواهد شد، یادآور شد: غضب و خشم مقدس امروز مردم دنیا، تبدیل به نیلی خواهد شد که اسرائیل را نابود خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه سنت قطعی الهی و انبیاء، پیروزی جریان حق می‌باشد، اظهار کرد: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام آمده است که، در آخرالزمان مسلمانان، یهود صهیونیسم را نابود خواهند کرد و این وعده الهی است که محقق می‌شود.

وی وحدت و اقدام عملی کشورهای اسلامی علیه اسرائیل را نیاز امروز جریان حق دانست و گفت: دیگر زمان آن است که یک و نیم میلیارد جمعیت مسلمانان جهان با هم متحد شوند و برای همیشه این غده سرطانی را از صفحه تاریخ حذف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه شاهد شکست جریان باطل هستیم، اظهار کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا و سران جنایتکار رژیم صهیونیستی با هم علیه یک شاخه نظامی از جبهه مقاومت متحد می‌شوند، تأکیدی بر شکست دشمن است و باید بگوییم هنوز همه ارکان جریان مقاومت پای کار نیامده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت و قدرتمند شدن این جبهه ناشی از انقلاب اسلامی است، یادآور شد: با دیدن صحنه‌های جنایت این رژیم غاصب باید بگوییم ننگ بر حامیان این رژیم اشغالگر و غرب‌گرایانی که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه هیچ قانون بشری و الهی اجازه قتل عام کودکان را نمی‌دهد و حتی در تاریخ مغول هم این حجم از کودک‌کشی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: حمله به مراکز آموزشی و درمانی تأکیدی بر خوی غیر انسانی دشمنان است.

وی تصریح کرد: در تاریخ حرمله را شنیده بودیم اما به چشم ندیده بودیم، دشمنی که زمانی که کم می‌آورد بچه‌ها را به شهادت می‌رساند و امروز حرمله‌های کودک کشی را می‌بینیم که برای بالا بردن هزینه مقاومت دست به این جنایات می‌زند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha