دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1114007
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
تجمع

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: شعار امت اسلام هیهات مناالذله است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر امروز در تجمع اعتراضی مردم خرم‌آباد در محوطه قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم آباد با محکومیت جنایات بی رحمانه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در غزه بیان کرد: این جنایات فجیع و بی رحمانه قلب مسلمین، آزادگان و استکبارستیزان جهان را به درد آورد.

وی با بیان اینکه حمله ناجوانمردانه و بی رحمانه شب گذشته رژیم جعلی اسرائیل دردناک و باورنکردنی بود، ادامه داد: اسرائیل جنایتکار و هم پیمانانش در فلسطین و غزه اوج بی رحمی را به جهانیان نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با بیان اینکه جبهه مقاومت تا آخرین قطره خون از سرزمین خود دفاع خواهد کرد، اظهار کرد: ملت محصور فلسطین با شهادت خود در مقابل یکی از شوم‌ترین دسیسه‌ها ایستاده‌ و در پس مظلومیت مردم فلسطین یک پیروزی بزرگ نهفته است.

حجت الاسلام درویشی با تاکید بر اینکه مظلومیت کلید پیروزی است و خود یهودیان با علم‌کردن مظلومیت ساختگی، افکار عمومی دنیا را با منافع خود همراه کردند، خاطر نشان کرد: حمله به بیمارستان غزه طرحی اسرائیلی آمریکایی بود.

وی در پایان با بیان اینکه شعار امت اسلامی مشخص و آشکار است، گفت: ملت مظلوم غزه با شعار هیهات مناالذله در مقابل جنایت های اسرائیل سفاک و هم پیمانانش می ایستد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha