دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس صبر و تقوا را کلید پیروزی دانست و گفت: جوانان مقاومت امروز شکست را جلو چشمان صهیونیست ها آورده اند، در جنگ ۳۳ روزه اثبات کردیم که می توانیم در برابر عملیات های رژیم صهیونیستی خود دفاع کنیم اما با طوقان الاقصی نشان دادیم که در حمله هم می توانیم قوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه برای همه انسان ها یک شرمندگی بود، اظهار کرد: چهره بشریت را حمله به بیمارستان غزه خدشه دار کرد.

وی در ادامه با تصریح اینکه نسخه نجات همه انسان ها قرآن کریم است، اضافه کرد: خداوند در سوره آل عمران می فرماید اگر برای شما مومنین سختی پیش بیاید کفار خوشحال می شوند، همچنین اگر صحنه پیروزی پیش بیاید آنان ناراحت می شوند بمباران بیمارستان نتیجه پیروزی ما بود، از این رو دشمنان تلاش کردند شیرینی حمله طوفان الاقصی را کام مومنین را تلخ کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: اگرچه دشمنان بیمارستان غزه را مورد هدف قرار دادند اما شکستی برای آنان با حمله طوفان الاقصی به وجود آمده که درمان نخواهد شد، تصرف ۱۱ شهرک صهیونیستی، تعداد بالای اسیر و به هلاکت رساندن صهیونیست های فراوان همه و همه نشان از پیروزی جبهه مقاومت دارد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مقاومت امروز شکست را جلو چشمان صهیونیست ها آورده اند، در جنگ ۳۳ روزه اثبات کردیم که می توانیم در برابر عملیات های رژیم صهیونیستی خود دفاع کنیم اما با طوقان الاقصی نشان دادیم که در حمله هم می توانیم قوی باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر کرانه غربی و باختری دست به دست هم دهند بازهم معادله تغییر خواهد کرد؛ لشکر شکست خورده اسرائیل اگر بخواهد در چند جبهه بجنگد رسوا خواهد شد، همه این ها از دو توصیه قرآنی صبر و تقوا به دست آمده است.

وی گفت: خداوند می فرماید صبر ایستادگی کلید اول پیروزی است، امام راحل، شهدا و شهید سلیمانی این دستور قرآنی که خود ما باید بایستیم را زنده کردند، در همه ابعاد باید روی پای خود بایستیم امروز صبر و مقاومت ثمر خود را می دهد این هوشمندی مقام معظم رهبری بود، موضوع دوم تقوا است، که این موضوع را هم باید به عنوان یک باور دینی جلو ببریم که تقوا اطاعت از ولی امر است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام بیان کرد: خداوند قول داده حزب الله را پیروز خواهد کرد، این حزب الله کسانی هستند که ولایت امام زمان را قبول دارند که آن هم در زمان کنونی اطاعت از نائب ایشان است؛ تقوا در اطاعت از ولی امر خود را نشان می دهد، هرچه دشمن نقشه بکشد با این دو کلید پیروزی نتیجه می گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha