چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: زمان نابودی رژیم‌ غاصب و کودک کش اسرائیل فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در تجمع مردم چغادک در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل در غزه اظهار داشت: ملت ایران حدود ۶۰ سال است که از ملت فلسطین دفاع می‌کند و با اینکه هزینه زیادی را برای دفاع فلسطین داده اما دفاع از مظلوم را افتخار و وظیفه می‌داند.

امام جمع بخش چغادک گفت: امروز اسرائیل به این فلاکت و بدبختی افتاده که دستش به رزمندگان نمی‌رسد، به ناچار کودکان فلسطینی را می‌کشد و به شهادت می‌رساند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی هیچگاه این قدر فلک زده نبوده اما به تدریج به این بیچارگی افتاده و مجبور شده انتقام حملات و عملیات‌های رزمندگان را از کودکان و زنان بگیرد. روزی اسرائیل آنقدر قلدری می‌کرد و می‌گفت که از نیل تا فرات را باید تصرف کنم و جزو خاک اسرائیل کنم اما به تدریج با حمایت انقلاب اسلامی و ملت ایران و بعضی دیگر از ملت‌های دنیا به تبعیت از ملت ایران و با راهنمایی‌های دو رهبر انقلاب امام خمینی (ره) و بعد از آن امام خامنه‌ای، امروز به جایی رسیده که اگر اسم نیل تا فرات را بیاورد خودش هم خنده‌اش بگیرد.

حجت الاسلام خدری گفت: امروز اسرائیل توانایی مقابله با باریکه غزه را هم ندارد چه برسد به اینکه در برابر حزب الله و ایران بخواهد مقابله کند. این وعده الهی است که در چند جای قرآن به بنی اسرائیل هشدار می‌دهد که اگر ظلم کنید مردمی بر شما مسلط خواهند شد و شما را به بند خواهند کشید.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: اسرائیلی که ادعا می‌کرد اطلاعاتی قوی دارد و از حیث نظامی خود را جزو چهار ارتش قدرتمند دنیا می‌داند، حتی دیوار حائل با بتن‌هایی محکم ایجاد کرد و پشت این دیوارها، شهرک‌های صهیونیستی را بنا کرد تا دست مردم فلسطین به آن نرسد، اما امروز فلسطینیان از این سیستم اطلاعاتی و دیوارها عبور کردند.

امام جمعه بخش چغادک با بیان اینکه زمان نابودی رژیم‌ غاصب و کودک کش اسرائیل فرا رسیده است ابراز داشت: اسرائیل مزرعه‌ها و زمین‌ها و خانه‌های مردم را در این ۸۰ سال غصب کرد و گرفت اما مقاومت فلسطین به گونه‌ای عمل کرد که برخی از فرماندهان ارشد صهیونیستی را از بستر خواب بلند کردند و به اسارت گرفتند و آبروی این رژیم را در دنیا بردند.

وی با اشاره به حمایت مردم دنیا از فلسطین بیان داشت: در کشورهای مختلف ملت‌های دنیا به خیایان ها آمدند و شعار حمایت از فلسطین سردادند. این‌ها در پی جنایت‌های سنگینی است که رژیم خبیث صهیونیستی انجام داده است و امروز اینقدر اسرائیل مفلوک و بدبخت است که دستش به رزمندگان حماس نمی‌رسد و به همین جهت دیوانه وار به هرجا که بتواند حمله می‌کند تا رزمندگان فلسطین کوتاه بیایند و یا حزب الله وارد نشود تا آبروی از دست رفته او قدری‌ترمیم پیدا کند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستانی در غزه و شهادت صدها فلسطینی گفت: این یکی از بدترین جنایت‌های تاریخ است که با بمب‌های یک تنی اهدایی آمریکا اتفاق می افتد؛ آمریکایی که فریاد از حقوق بشر و ادعای حقوق بشر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا و دیدار با بنیامین نتانیاهو گفت: آن‌ها برای اینکه بیشتر نابود نشوند آمدند دور همدیگر را گرفتند اما امروز تشت رسوایی آنها در خصوص حقوق بشر روی زمین افتاده و دیگر کسی آن را باور نمی‌کند، این کشورها به بهانه‌های مختلف هر سال برای ایران پرونده‌هایی در زمینه حقوق بشری درست می‌کنند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند عملیات‌های اخیر باعث پیروزی کامل فلسطینیان می‌شود و إن شاءالله این پیروزی‌ها را در آینده خواهیم دید.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه وظیفه داریم از مظلوم دفاع کنیم گفت: در شهرهای مختلف ایران و دیگر کشورها مردم به صحنه آمدند؛ امروز شکست بزرگ برای اسرائیل رقم خورده و ما تا رسیدن به قله فاصله‌ای نداریم و وعده الهی برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha