دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جهاد سبحانی

حوزه/ فعال فرهنگی با تصریح اینکه شهادت برای ما نصرت و عزت است، گفت: شهادت اسم رفیعی دارد و کسی نمی تواند ما را از شهادت بترساند، ما فرزندان مقاومت هستیم، محور مقاومت نیز محوری است که از مکتب امام حسین(ع) درس گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، جهاد سبحانی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه در رساندن صدای مردم جهان به گوش اسرائیل وظیفه داریم، اظهار کرد: ما فرزندان جهاد و شهادت و پیروان حاج قاسم و مکتب امام خامنه ای هستیم.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه شهادت برای ما نصرت و عزت است، اضافه کرد: شهادت اسم رفیعی دارد و کسی نمی تواند ما را از شهادت بترساند، ما فرزندان مقاومت هستیم، محور مقاومت نیز محوری است که از مکتب امام حسین(ع) درس گرفته است.

فعال فرهنگی به پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) درباره قدس اشاره و خاطرنشان کرد: در همایشی که به نام ندای الاقصی در حرم مطهر سید الشهدا(ع) برگزار شد این نکته بیان شد که راه قدس از کربلا می گذرد و این همان نکته ای بود که امام راحل پیش بینی کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه محور مقاومت نیاز به تبیین دارد، متذکر شد: ما با تمام جسم و جان خود ایستاده ایم اما محور مقاومت نیاز به تبلیغ و تبیان دارد، ما بزرگ شده منبر هستیم اسرائیل را باید به مردم بشناسانید که خواسته اسرائیل است که همه مردم باید خدمتگذار و خادم یهود باشند.

سبحانی گفت: تا اسرائیل شناخته نشود این غده سرطانی از بین نخواهد رفت، این مطلب را علما و روحانیون باید تبیین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha