دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد عامری

حوزه/ دبیرکل بنیاد عدالت و کرامت کشور گفت: مبارزه با اسرائیل ریشه اعتقادی، قرآنی، فقهی و روانی دارد به دلیل اینکه در قرآن ۹۰۰ آیه راجع به یهود دارد و شدید ترین دشمن را یهود معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، احمد عامری پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، امید و بیداری در ملت ها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به در راستای آن حرکت می کنیم القا امید در بیداری ملت ها است.

وی در ادامه اضافه محور مقاومت را تدبیری از ایثار و از جان گذشتگی دانست و اضافه کرد: محور مقاومت تدبیری از همبستگی کشورهای مظلوم است، در این مسیر ایستادگی خواهیم کرد و مطمئنا در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد و موضوعات مهمتری که محیا شده است را دنبال می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی عضو جامعه روحانیت در ادامه این جلسه اظهار کرد: مبارزه با اسرائیل ریشه اعتقادی، قرآنی، فقهی و روانی دارد به دلیل اینکه در قرآن ۹۰۰ آیه راجع به یهود دارد و شدید ترین دشمن را یهود معرفی کرده است.

وی در ادامه اضافه کرد: تمام انحرافات به صهیونیست ها بر می گردد و حتی مسئله بهائیت و وهابیت و کمونیست توسط صهیونیست ها بوده است؛ طبق آیه قرآن تمام انبیا این افراد را نفرین کردند، این ها به خاطر روحیه تجاوز که دارند، این ها رنگ امنیت و خوشبختی را نخواهند دید، اولین آیاتی که در مدینه نازل شده در ارتباط با پیروزی پیامبر بر یهود است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha