چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
غزه

حوزه/ جمعی از علمای مشهد در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، جمعی از علمای مشهد در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند.

آیات مرتضوی، اشرفی شاهرودی، سیدان، رضازاده و مروارید در بیانیه خود آورده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و کثرة عدونا فاعنا علی ذلک بفتح منک تعجله

بار دیگر ظلم و ستم صهیونیست جنایتکار قلب مسلمانان و هر انسان آزاده‌ای را جریحه دار کرد؛ صحنه‌هایی که این روزها در فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی به وقوع می‌پیوندد که با بمباران وحشیانه بر سر زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه در بیمارستان المعمدانی و منازلشان، باعث تأثر و ناراحتی عمیق احرار عالم شده، لزوم ایستادگی در مقابل این جنایات را ضرورت می‌بخشد.

ضمن محکوم ساختن این حوادث مولمه و آرزوی رفع مشکلات و مصائب موجود جهان اسلام با ظهور حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف از عموم مؤمنین و مؤمنات تقاضا داریم با تضرع و دعا در پیشگاه خداوند، با حمایت از جبهه حق موجبات گره گشایی از همه مستضعفین و محرومین را فراهم سازند تا همه شاهد تحقق وعده حتمی الهی و تجلی "وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ" باشیم؛ و السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha