چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب

حوزه/ امام جمعه تکاب گفت: آمریکایی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی در حال احیا و تنفس مصنوعی به رژیم هستند و می‌خواهند با قتل‌عام فلسطینی‌ها موازنه روانی شکست‌خورده را برگردانند، ولی چنین چیزی ممکن نیست و این شکست قابل جبران نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام مصطفی کوهی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تکاب که در مصلای بقیة‌الله این شهر برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت بی دفاع فلسطین، اظهار داشت: کودک کشی جزو آیین و مرام رژیم صهیونیستی است و رژیم نجس و درنده خوی و حرمله صفت صهیونیستی با بمباران بیمارستان غزه، ماهیت خود را بر همگان آشکار کرد.

وی ادامه داد: سردمداران و حامیان رژیم ستمگر صهیونیستی از کشته شدن اطفال و زنان خوشحال و مغرور نشوند، چرا که ما به آن‌ها هشدار قرآن را متذکر می‌شویم که در جواب کفار فرمود، یَوْمَ الْفَتْحِ لا یَنْفَعُ الَّذِینَ کَفَرُوا إِیمانُهُمْ وَ لا هُمْ یُنْظَرُونَ روز پیروزی، ایمان آوردنِ کسانی که کفر ورزیدند به حالشان سودی نخواهد داشت و به آنان مهلت داده نخواهد شد.

امام جمعه تکاب گفت: صهیونیست‌ها این فرعون‌های زمان بدانند وعده خدای متعال حتمی است و راه گریزی از آن نیست و آماده غرق شدن باشند و بدانند به‌فضل الهی پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: هیچ کش تصور نمی‌کرد جوانان فلسطینی جرئت کنند، به نام اسلام متشکّل شوند، شعار دهند و به نیروهای غاصبِ ظالمِ بی‌رحمِ صهیونیست حمله کنند، اما این اتّفاق افتاده و این‌ها همان تحقق وعده‌های الهی است.

حجت الاسلام کوهی بیان کرد: این اراده ربوبی امروز در حال تحقق عینی است، چرا که مقاومت فلسطین در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده که شکستی غیرقابل ترمیم را به رژیم اشغالگر قدس وارد کرده است و غیرقابل ترمیمی شکست صهیونیست‌ها به این دلیل است که از یوم النکبة، رژیم صهیونیستی از سوی بن گوریون با راهبردی پایه‌گذاری شد که تا روز ۱۵ مهر، اصول چهارگانه این راهبرد بازدارندگی، هشدار، انتقال قلمرو جنگ به زمین دشمن، دفاع همه‌جانبه از صهیونیست‌ها برقرار بود و حال این چهار عنصر راز و رمز بقای رژیم صهیونیستی، از بین رفته است.

وی تصریح کرد: رژیم حرمله‌صفت صهیونیستی که فاقد جغرافیای سیاسی مستقل بوده و همواره ذیل دولت آمریکا و به‌مثابه ایالت منفصل آن تعریف شده، با وجود پیوند درهم‌تنیده با شیطان بزرگ و طاغوت اکبر، آمریکای مستکبر، در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.

امام جمعه تکاب عنوان کرد: آمریکایی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی در حال احیا و تنفس مصنوعی به رژیم هستند و می‌خواهند با قتل‌عام فلسطینی‌ها موازنه روانی شکست‌خورده را برگردانند، ولی چنین چیزی ممکن نیست و این شکست قابل جبران نخواهد بود.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی نشان داد سردار شهید سلیمانی در مدت دو دهه که فرمانده نیروی قدس بود، به خوبی توانسته فلسطینی‌ها را از دورانی که سلاحشان فقط سنگ بود به گروه‌های مبارزی با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و سلاح‌ها تبدیل کند، بنابراین این اتفاق بسیار مهم، یک تغییر راهبردی در منطقه به‌وجود آورده است.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha