دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان بیانیه‌ای را در رابطه با حوادث اخیر غزه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را به‌شدت محکوم کرده و از طرف خود و شورای خلیفه‌گری و مجمع نمایندگان اعلام انزجار خود را نسبت به وحشی‌گری‌های آن رژیم که تمام قوانین بین‌المللی و انسانی را لگدمال کرده و در برابر چشم‌های کور و زبان‌های خاموش دنیای متمدن اقدام به قتل عام و نسل‌کشی برادران و خواهران فلسطینی از پیر، جوان، زن و کودک می‌کند را اعلام می‌داریم.

بمباران بی‌رحمانه بیمارستان غزه روحیه‌ ددمنشانه این رژیم را هرچه بیشتر آشکار می‌کند که قائل به هیچ قاعده‌ای نبوده و تمام نمادهای انسان‌دوستی و عدالت را پایمال می‌کند، در شرایطی که انسان‌های بی‌گناه و زخمی توسط کادر درمانی در بدترین شرایط در آن محل پناه گرفته و زیر درمان بودند.

همانگونه که وجدان‌های بیدار جامعه جهانی و شورای بین‌المللی کلیسای مسیحی فجایع غزه را محکوم کردند، از تمام مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر تقاضا داریم این اعمال را محکوم و گام‌های موثر در جهت محکومیت و مجازات عاملین آن اعمال شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha