دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: به لطف خداوند و مقاومت مردم مسلمان و آزاده فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام‌ جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره)شهرستان، با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی به پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد، افزود:رژیم صهیونیستی با مقاومت مردم آزاده و مظلوم فلسطین درمانده شده و خودش می داند که در سراشیبی انقراض و نابودی قرار دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حملات ناجوانمردانه و مستمر خود کودکان، زنان و مردان مظلوم و بی پناه را به شهادت می رساند، بیان داشت:رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکای جنایتکار، با جنایات بی رحمانه خود در غزه و فلسطین، در نزد مردم آزاده و استکبارستیز جهان روز به روز منفورتر می شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ رسانه ای گفت: امپراطوری رسانه ای آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه صبر و استقامت جبهه مقاومت ستودنی و مثال زدنی است، خاطر نشان کرد:وعده خداوند محقق خواهد شد و مردم فلسطین در نهایت پیروز میدان خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم فلسطین نباید فراموش شود، تصریح کرد:حمایت از مردم مظلوم جهان وظیفه ای شرعی و انسانی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت نوجوان بسیجی و رزمنده فداکار شهید محمد حسین فهمیده یادآور شد: دشمن از شجاعت چنین نوجوانانی وحشت دارد، چون ملتی که چنین نوجوانانی داشته باشد، شکست ناپذیر و استوار است .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه جوانان ما مومن، ولایی و شجاع هستند، گفت:جوانان این مرز و بوم تا پای جان حافظ ارزش های اسلام و انقلاب هستند و از اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب صیانت خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید آرمان علی وردی ، جوان مخلص و بسیجی در جریان اغتشاشات دشمن در سال گذشته خاطر نشان کرد:نوجوانان و جوانان ما از این شهدای گرانقدر الگوگیری کرده و با بصیرت و استکبار ستیزی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha