سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1116573
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
ا

حوزه / جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در روز حماسه و ایثار شهرستان کاشان خبر داد.

سرهنگ حمید رضا زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن گرامی داشت سالروز «حماسه و ایثار کاشان» در تشییع بیش از ۹۶ شهید تازه تفحص شده گردان امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: با توجه به اینکه در یک روز در سطح شهرستان کاشان پیکر ۹۶ شهید تشییع شد، بدین مناسبت ۱۲ آبان روز «حماسه و ایثار کاشان» نام گذاری شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در این روز خبر داد و گفت: قرائت دعای ندبه از طریق شبکه سراسری رسانه ملی همراه با نماز جماعت صبح و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) در گلزار شهدای دارالسلام کاشان، برگزاری مسابقه دو و میدانی جوانان و پرسنل شهرداری کاشان از میدان بسیج به سمت گلزار شهدای دارالسلام و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در کانون الزهرا(س)، بعد از نماز مغرب و عشا از مهمترین برنامه‌های روز حماسه و ایثار مردم کاشان می‌باشد.

سرهنگ رضا زاده با اشاره به اینکه حجت اسلام والمسلمین جوشقانیان سخنران مراسم قرائت دعای ندبه در گلزار شهدای دارالسلام خواهد بود، خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در روز حماسه و ایثار کاشان، حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و حوزه خواهران حضرت مریم(س) در سطح مدارس این شهرستان به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی خواهند پرداخت.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست غاصب علیه مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: فعالان فضای مجازی بسیج این شهرستان با تولید محتوا در حمایت از کودکان غزه و محکوم کردن جنایات رژیم کودکش صهیونیستی در حال فعالیت می‌باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن قدردانی از حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم کاشان در مراسم‌های حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات صهیونیست غاصب و کودک‌کش، خاطرنشان کرد: نشست‌های تبیینی و روشنگری در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج در حمایت مردم مظلوم غزه و جنایات اسرائیل در حال اجرا است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha