یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کلور-نماز جمعه

حوزه / یکی از ائمه جمعه اردبیل گفت: روز ۱۳ آبان نماد و تجلی مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه اردبیل، حجت‌الاسلام امیدوار امام جمعه شهرکلور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: مومن بصیر کسی است که اهل موضع گیری است و موضعش را نیز به موقع می‌گیرد.

وی گفت: انسان متقی با بصیرت و اهل موضع است، یاران وفادار امیرالمومنین(ع) با چشم و قلب خود دیدند که حضرت امیر(ع) بر حق است و استقامت نمودند و موضع گرفتند.

امام جمعه شهرکلور، همچنین به سالروز تشکیل شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و یادآور شد: رهبر فقید انقلاب و جانشین بر حقش امام خامنه‌ای بر تشکیل جبهه مبارزه با فرهنگ استکبار تأکید داشته و دارند.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز مسئله فرهنگ را مسئله استقلال کشور دانسته‌اند و فرمودند ما دشمنان فرهنگی زیادی داریم و برای مبارزه با آنها باید مقابله فرهنگی داشته باشیم، بنابراین یک فرهنگ جهادی لازم است که در مرکز شورای فرهنگ عمومی کشور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام امیدوار، ضمن تقدیر از رئیس جمهور در دفاع از قرآن کریم در سازمان ملل و تشکر از وزیر امور خارجه در مسیر ولایت سیاسی خارجی، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها ناشی از مدیریت فرهنگ مقابله با دشمنان است.

وی همچنین روز ۱۳ آبان را نماد و تجلی مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: صهیونیست یهودی و اسرائیل موجود دو پایی هستند که درنده‌تر از درندگان چهار پا هستند و مورد نفرت جهانیان می‌باشند.

امام جمعه شهر کلور، با تقدیر از حضور استاندار در جنوب استان و شهرستان خلخال، یادآور شد: حضور در میان مردم و شنیدن و دیدن مشکلات مردم از نزدیک از محسنات و اصول نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: همچنین باید از رئیس جمهور که صدای حق‌ خواهان عالم شده است، تقدیر کنیم و دیپلماسی انقلابی وزیر امور خارجه در دفاع از فلسطین و غزه نیز ستودنی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha