سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
خلخال

حوزه / امام جمعه موقت خلخال گفت: انتظار مردم از استاندار اردبیل و همچنین مدیران کل اجرایی استان توجه جدی به این شهرستان و تلاش برای رفع عقب ماندگی‌ها به‌صورت عملی و نه به صورت شعار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداشپور در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال، اظهار داشت: انتظار افکار عمومی و مردم خلخال توجه نماینده عالی استان و استاندار اردبیل به توسعه همه جانبه این شهرستان، به‌صورت عملی است.

امام جمعه موقت خلخال، با تقدیر از سفر روز چهارشنبه استاندار اردبیل به خلخال، گفت: نماینده عالی دولت در استان به مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری و عقب ماندگی خلخال در زمینه توسعه کاملاً اشرافیت دارد.

وی اظهار کرد: انتظار مردم از استاندار اردبیل و همچنین مدیران کل اجرایی استان توجه جدی به این شهرستان و تلاش برای رفع عقب ماندگی‌ها به‌صورت عملی و نه به صورت شعار است.

حجت الاسلام قارداشپور، گفت: همانطور که خدمت بیشتر به مناطق محروم و توسعه نیافته از جمله خواسته‌های دولت سیزدهم است، انتظار مردم خلخال از استاندار و مجموعه مدیران کل استان اردبیل نیز توجه جدی به مشکلات اقتصادی این شهرستان به‌خصوص حل مشکل بیکاری گسترده در خلخال است.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری سبب شده تا بسیاری از جوانان جویای کار برای یافتن شغل شهرستان و محل سکونت خود را ترک و بدین سبب موجب بروز مشکلات عدیده‌ای برای خود به خاطر دوری از خانواده و همچنین خانواده شوند.

امام جمعه موقت خلخال، تصریح کرد: در حالی که در گذشته واحدهای بزرگ صنعتی و اشتغال زا در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی شده، اما متاسفانه شهرستان خلخال فاقد کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنعتی بزرگ و اشتغال زا برای حل مشکل بیکاری است.

وی ابراز کرد: تنها شعار دادن در خصوص خلخال کافی نیست و افکار عمومی این شهرستان منتظر دریافت و لمس خدمات بهینه دولت در این منطقه محروم کشور هستند.

حجت الاسلام قارداشپور، با گرامی‌داشت سالروز ۱۳ آبان روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) و همچنین روز تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه، اظهار کرد: دانشجویان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان انقلاب دومی را رقم زدند و موجب بریدن دست آمریکای جنایتکار از میهن اسلامی شدند.

وی گفت: حرکت دانشجویان خط امام(ره) می‌تواند به عنوان الگویی مهم برای سایر مسلمانان کشورهای دیگر و نهضت‌های مقاومت در جهان امروزی باشد.

امام جمعه موقت خلخال، با دعوت از اقشار مختلف مردم خلخال برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: راهپیمایی امسال با توجه به حساسیت منطقه و جنایات رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل در فلسطین اشغالی باید بسیار متفاوت و کوبنده‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی یادآور شد: بود و یا نبود سازمانی مثل سازمان بین‌الملل در جهان امروزی معنی ندارد و چرا که در برخورد با جنایات رژیم اسرائیل کوتاهی می‌کند و به جای حمایت از حقوق مردم مظلوم جهان تنها به فکر حفظ و حمایت از حقوق کشورهای ظالم و ستمکار است.

حجت الاسلام قارداشپور، با ابراز تأسف از سکوت کشورهای مسلمان عربی در خصوص جنایات اخیر رژیم اسرائیل در غزه، مطرح کرد: زمانی که مظلوم در مقابل زور و ستم سکوت اختیار کند در پیشگاه خداوند گناهکار هستند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha