یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1117651
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
فراخوان انتخاب پژوهشگر

حوزه/ فراخوان «انتخاب پژوهشگر برتر» در جهت حمایت و تجلیل از پژوهشگران برتر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در هفته پژوهش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به مناسبت هفته پژوهش و در راستای حمایت و تجلیل از پژوهشگران این مؤسسه علمی حوزوی، فراخوان «انتخاب پژوهشگر» از سوی معاونت پژوهش و پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

اساتید، پژوهشگران، دانش آموختگان و طلاب همه سطوح تحصیلی می‌توانند آثار و فعالیت‌های پژوهشی منتشر شده در بازه زمانی اول آذر ۱۴۰۱ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ را در فرم سامانه به نشانی http://forms.jz.ac.ir/f_۳۰/ ارسال کنند.

متقاضیان می‌توانند مستندات آثار و فعالیت‌های پژوهشی خود را مطابق با جدول ارائه شده در فرم ثبت نام بارگذاری کنند.

آثار و فعالیت‌های پژوهشی می‌تواند در قالب آثار پژوهشی شامل کتاب، پایان نامه، مقاله چاپ شده در مجلات علمی معتبر یا پذیرفته شده در همایش و یا طرح پژوهشی و همچنین در قالب فعالیت‌های پژوهشی از جمله کرسی یا نشست علمی، سخنرانی علمی، مدیریت پژوهشی، دبیر و یا نماینده علمی همایش‌های علمی معتبر و مدیریت گروه‌های علمی جشنواره ها، افتخارات و جوایز علمی، راهنمایی، مشاوره، نرم افزارهای علمی، ایده پردازی و غیره باشد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان است و پژوهشگران می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۶۵۶ و یا ۰۲۵۳۲۱۱۲۵۶۹ تماس بگیرند و یا به سایت پژوهشگاه مطالعات اسلامی به نشانی https://pm.jz.ac.ir و سایت معاونت پژوهش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی https://pjh.jz.ac.ir مراجعه کنند.

پس از بررسی و ارزیابی مستندات آثار و فعالیت‌های پژوهشی، پژوهشگران برتر در هفته پژوهش معرفی و تجلیل می‌شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha