شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاج منصور ارضی

حوزه/ حاج منصور ارضی گفت: نخستین هیئت در دستگاه اهل‌بیت(ع) توسط حضرت زهرا(س) و در زمان حدیث شریف کساء تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حاج منصور ارضی در نخستین روز از هجدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش‌های شهید آیت الله بهشتی مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما در دستگاه امام حسین(ع) فعال هستیم، در مرحله نخست باید یقین کنیم که خداوند ما را با این هدف خلق کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهیم، مطرح کرد: یکی از راه‌ها برای موفقیت در مسیر این مسئولیت ترک حرام و انجام حلال است.

این مداح اهل بیت، با بیان اینکه اصل بنیاد هیئت دست حضرت زهرا (س) است، عنوان کرد: خرج هیئت‌ها و مراسمات را نیز خود حضرت زهرا(س) متقبل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حماسه فاطمیه دارای معانی بسیاری است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) تمام آن‌چه باید برای بقای اسلام و راه امیرالمؤمنین(ع) خرج کند را خرج کرده است.

حاج منصور ارضی با بیان اینکه در حریم امام حسین(ع) باید کثیفی‌ها را از خود پاک کنیم، تصریح کرد: هیئت‌ها در جامعه محور هستند، چراکه بنای انقلاب اسلامی نیز برپایه هیئت بوده است.

وی با اشاره به اینکه ورود به هیئت، دارای آدابی است که باید آن‌ها رعایت شود، یادآور شد: نخستین هیئت در دستگاه اهل‌بیت(ع) توسط حضرت زهرا(س) و در زمان حدیث شریف کساء تشکیل شد.

این مداح اهل بیت، اضافه کرد: فعالین عرصه هیئت باید بدانند خاکسارترین فرد و کوچک‌ترین فرد خود شما هستید و هرگاه در این دستگاه خود را کوچک کنید، بزرگ خواهید شد.

وی با بیان اینکه باید در استقبال از دیگران به‌ویژه جوانان نهایت دقت را داشته باشید، ابراز کرد: در حریم و زیر پرچم اهل‌بیت(ع) افراد بسیاری رشد پیدا کردند.

حاج منصور ارضی با اشاره به اینکه در هیئت‌ها باید مراقب رفتار خود باشیم، بیان کرد: هیئتی‌ها باید مطیع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند و به عنوان اولین نفر فرمان ولی فقیه را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در فضای مجازی سرمایه‌گذاری بسیاری دارد، اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری در صدر اسلام نیز انجام شد و کار به جایی رسید که امام حسین(ع) را مسلمان نمی‌دانستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha