دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1119223
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
نشست علمی «نقش زنان در پایداری جبهه مقاومت» بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد

حوزه/ نشست علمی «نقش زنان در پایداری جبهه مقاومت در غزه» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست علمی «نقش زنان در پایداری جبهه مقاومت در غزه» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، امروز با حضور طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تنگستان، در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

صداقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تنگستان در این نشست، ابتداء به روابط مستمر و فایده بخش حوزه و دانشگاه در سطح شهرستان تنگستان بخش دلوار اشاره کرد و حضور زنان فعال طلبه را در راستای برنامه های حوزه و دانشگاه عامل کیفیت بخشی رسالت فردی و جمعی عنوان کرد.

در ادامه خانم جمالی زاده فعال تبلیغی مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار ضمن گرامیداشت ایام فرهنگ بخشی علمی جامعه، هفته کتاب و کتابخوانی در رشد و اعتلای انسان ها اظهار داشت: زنان در خانواده و جامعه نماد بارز فرهنگ تربیت هستند و زنان با تقوا می توانند شعاع حرکت پذیری در سطح جامعه و جهان باشند.

وی افزود: انقلاب زنان و امروزه انقلاب زنان فلسطین حیات بخش جامعه اسلامی است و زنان هستند که می توانند فرهنگ مقاومت، در پایداری گروه مقاومت در غزه ایجاد نمایند و با روحیه جهادی و انقلابی در سخت ترین شرایط پیروزی را محقق نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha