سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تبریز

تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از مردم بی دفاع و کودکان مظلوم و بیگناه غزه و محکومیت وحشی‌گری‌های اسراییل روز شنبه ۲۷ آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اعلام روز شنبه ۲۷ آبان ماه را زمان برگزاری این تجمع اعلام کرد و گفت: مردم غیرتمند و انقلابی شهر تبریز همراه با سایر هموطنان در سراسر کشور ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه با تجمع در سنگفرش مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی از سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا به عنوان سخنران این تجمع نام برد و خاطرنشان کرد: از تمام اقشار مختلف مردم و خانواده های عزیز دعوت میکنیم بهمراه کودکان دلبند خود در این تجمع شرکت کنند.

آذربایجان شرقی در ادامه افزود: نزدیک به چهل روز از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و اسراییل برای جبران شکست غیر قابل ترمیم خود در این عملیات، دست به هر جنایتی علیه مردم بی دفاع و کودکان می زند.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: در این مدت بیش از ده هزار نفر از غیرنظامیان شهید شده اند که نیمی از این شهدا، کودکان معصوم و بی گناه هستند و این قساوت و وحشی گری به حدی رسیده که حتی غیر مسلمانان و مردم کشورهای غربی نیز در محکومیت این جنایات به پا خاسته اند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره در طول تاریخ در خط مقدم مبارزه با ظلم بوده اند و در حمایت از مظلوم در صف اول قرار دارند، تأکید کرد: چشم تمام مستضعفین دنیا به ایران است و این حرکت تاریخی و قیام یکپارچه علیه غاصبان و ظالمان، قطعاً در تصمیم گیری های بین المللی و معادلات منطقه ای تأثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha